Növelte bevételeit zöld termékeivel a Philips

Jelentősen felülmúlták a Philips várakozásait a zöld termékeinek eladásából származó bevételek 2009-ben, amelyek a teljes forgalom 31 százalékát tették ki. Ezzel az eredménnyel a tervezetthez képest 3 évvel korábban sikerült elérnie a vállalatnak az EcoVision4 programmal kitűzött célokat. 2010-ben ugyanakkor egymilliárd eurós bevétellel számolnak a Philips-nél a zöld innováció területén, amelynek kapcsán a cég szakemberei további 5 év múlva azt szeretnék elérni, hogy a fenntarthatóságot szolgáló EcoVision5 program már 500 millió emberre terjedjen ki világszerte.
Amszterdam, Hollandia, 2010. március 1. – Áttörést jelentő eredményről számolt be a mai napon a Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) a 2007-ben útnak indított EcoVision4 programjával kapcsolatban, amely a zöld termékek értékesítésének, a zöld innovatív befektetéseknek és a működtetés energiahatékonyság-növelésének területét öleli fel a vállalatnál. A Philips jelentése szerint a 2009-es teljes értékesítés 31%-a zöld termékek eladásából származott. Ezzel az eredménnyel a tervezetthez képest 3 évvel korábban sikerült elérni a program elé kitűzött célokat. A vállalat pedig további emelkedésre számít ezen a téren és reményeik szerint a zöld termékek értékesítési aránya 2015-re várhatóan eléri az 50%-os szintet.
Rövidtávon, 2010-re a Philips egymilliárd eurós bevételt prognosztizál a zöld innovációs befektetéseivel és megfelelőnek látja a piaci körülményeket ahhoz is, hogy elérjék a vállaltnál az energiahatékony működtetés terén tervezett 25%-os növekedési szintet.

“Azzal, hogy az EcoVision4 által 2007-ben kitűzött célokat ilyen nagymértékben megelőztük bizonyítottuk azt, hogy a fenntarthatóság valóban lényeges hajtóeleme a Philips üzleti stratégiájának. Úgy ítéljük meg, hogy ezen a területen nagyratörő megoldásokra van szükség, amelyeket mi a jövőben is elérendő célként határozunk meg a magunk számára” – jelentette ki Rudy Provoost, a Philips Fenntarthatósági Tanácsának elnöke, a Philips Lighting üzletág vezérigazgatója.

Az EcoVision5 nevű program 2010-es elindításával egyidejűleg a Philips ismertette a 2015-re elérendő fenntarthatósági célkitűzéseit is, amelyek teljesítésével a vállalat az ökológiai lábnyomot messze meghaladó mértékben ér majd el eredményeket, összhangban a cég egészségügyi és jóléti stratégiájával.

Facebook hozzászólások
A Feladat

Galaktika

Sci-fi, tudomány, film, technika, szórakozás. Alapítva 1972-ben.

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Karácsonyi akció