Növelte bevételeit zöld termékeivel a Philips
Jelentősen felülmúlták a Philips várakozásait a zöld termékeinek eladásából származó bevételek 2009-ben, amelyek a teljes forgalom 31 százalékát tették ki. Ezzel az eredménnyel a tervezetthez képest 3 évvel korábban sikerült elérnie a vállalatnak az EcoVision4 programmal kitűzött célokat. 2010-ben ugyanakkor egymilliárd eurós bevétellel számolnak a Philips-nél a zöld innováció területén, amelynek kapcsán a cég szakemberei további 5 év múlva azt szeretnék elérni, hogy a fenntarthatóságot szolgáló EcoVision5 program már 500 millió emberre terjedjen ki világszerte.Rövidtávon, 2010-re a Philips egymilliárd eurós bevételt prognosztizál a zöld innovációs befektetéseivel és megfelelőnek látja a piaci körülményeket ahhoz is, hogy elérjék a vállaltnál az energiahatékony működtetés terén tervezett 25%-os növekedési szintet.
“Azzal, hogy az EcoVision4 által 2007-ben kitűzött célokat ilyen nagymértékben megelőztük bizonyítottuk azt, hogy a fenntarthatóság valóban lényeges hajtóeleme a Philips üzleti stratégiájának. Úgy ítéljük meg, hogy ezen a területen nagyratörő megoldásokra van szükség, amelyeket mi a jövőben is elérendő célként határozunk meg a magunk számára” – jelentette ki Rudy Provoost, a Philips Fenntarthatósági Tanácsának elnöke, a Philips Lighting üzletág vezérigazgatója.
Az EcoVision5 nevű program 2010-es elindításával egyidejűleg a Philips ismertette a 2015-re elérendő fenntarthatósági célkitűzéseit is, amelyek teljesítésével a vállalat az ökológiai lábnyomot messze meghaladó mértékben ér majd el eredményeket, összhangban a cég egészségügyi és jóléti stratégiájával.





