Az Avatarral hirdeti a 3D-tévét a Panasonic

A Titanic-rendező James Cameron új filmjéhez, az Avatarhoz köti 3D-s tévéinek kampányát a Panasonic.

Szerződést írt alá a Panasonic James Cameronnal, az Avatar című film rendezőjével arról, hogy 3D-s technológiát használó televíziójának reklámkampányát az amerikai rendező hamarosan mozikba kerülő filmjéhez köti – írja az MTI. „A 3D a mozikban, játékokban és számítástechnikában egyaránt el fog terjedni a jövőben. Nem csak látványról van szó, hanem magáról a valóságról, amibe akár bele is léphetnél” – nyilatkozta James Cameron egy interjúban.

Az Avatar az első olyan fontosabb hollywoodi teljes hosszában 3D-s film, amely nem animációs, hanem élőszereplős alkotás. A cég és a rendező közti szerződés hátterében az áll, hogy a háromdimenziós látványt produkáló tévék konkurenciájának harca mostanában hág a tetőfokára, és a Panasonic ezt a fegyvert vetette be ahhoz, hogy jelentősebb előnyre tegyen szert.

A Panasonic jövőre kezdi el árusítani 3D-s televízióit. A cég két főbb riválisa, a Sony és a Samsung is bemutatta már saját prototípusait, és elképzelhető, hogy 2010-ben ők is hasonló termékekkel állhatnak elő. A 3D-s televíziók használatához a nézőknek speciális szemüvegeket kell használniuk, a technológia tényleges elterjedésének valódi problémája azonban az, hogy még nagyon kevés 3D-s tartalom készül.

Forrás: Kreatív Online

Facebook hozzászólások

Galaktika

Sci-fi, tudomány, film, technika, szórakozás. Alapítva 1972-ben.

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?